خلاصه کتاب جهانی شدن(بخت با شجاعان یار است)

کشورهای دیگر جهان نمی توانند آمریکا را از آنچه می خواهد انجام دهد باز دارند. یا به آنچه نمی خواهد انجام دهد وادارند. اما کشورهای دیگر جهان می توانند فضایی ایجاد کنند که آمریکاییان بتوانند برای حل مشکلات مشترک با آن ها کار کنند.

ادامه مطلب: خلاصه کتاب جهانی شدن(بخت با شجاعان یار است)

کتاب نوآوری و کارآفرینی

نوآوري عمل مختص كارآفرين است، ابزاري است كه كارآفرين به وسيله منابع ثروت زاي جديد ايجاد مي كند تا منابع موجود را غنا بخشد و پتانسيل آنها را براي توليد ثروت، فزوني دهد.

علاقه فزاينده به كارآفرين نمودن سازمان و تلاش در جهت نهادينه كردن فرهنگ كارآفريني در آن موجب شده تا استراتژي هاي گوناگون از سوي صاحب نظران به منظور ايجاد كارآفريني سازمان طراحي و ارائه شوند.

ادامه مطلب: کتاب نوآوری و کارآفرینی

خلاصه کتاب بابای دارا بابای ندار

ديدگاه آنان درباره پول متفاوت بود . براي مثال : از ديد يك بابا “عشق به پول سرچشمه همه بدي ها” و از ديد ديگري : “بي پولي ريشه همه بدي ها”

از ديد باباي دوم عبارت “ از عهده من برنمي آيد” نشانه تنبلي مغزي و فكري است. او به ورزيده ساختن مغز (اين نيرومندترين رايانه جهان) عقيده داشت. هر قدر مغز شما نيرومندتر شود، داراتر مي شويد.

 

ادامه مطلب: خلاصه کتاب بابای دارا بابای ندار

خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک

هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه ای چندگانه که سازمان را قادر می سازد به هدف های بلند مدت خود دست یابد.

دو متغیر که در اجرای استراتژی اهمیت بسیار زیادی دارند بخش بندی بازار و تعیین جایگاه محصول می باشد.

ادامه مطلب: خلاصه کتاب مدیریت استراتژیک

خلاصه کتاب پنجمین فرمان خلق سازمان یادگیرنده

کتاب پنجمین فرمان بدون شک، شناخته شده‌ترین اثر پیتر سنگه است. کتاب پنجمین فرمان به آموزش مفاهیم مرتبط با سازمان یادگیرنده و نیز مبانی تفکر سیستمی می‌پردازد. مخاطب اين كتاب تنها مديران نيستند، بلكه تك تك ما می توانيم از اصو ل و ضوابط كلي آن در زندگي روزمره خود سود ببريم. هرچند براي كساني كه در پي تقليد و فرار از تفكر هستند مطالب چنداني در آن نمي توان يافت.

ادامه مطلب: خلاصه کتاب پنجمین فرمان خلق سازمان یادگیرنده

خلاصه کتاب راهنمای ابزارها و فنون مدیریت دانش

بخشي از ابزارها، متدها و تكنيك هايي از مديريت دانش، براي پياده سازي مديريت دانش در شركت¬هاي كوچك و متوسط انتخاب شده است. اين ليست از ابزارها و متدها، توسط تيم كارشناسي مديريت دانش در سازمان بهره‌وري آسيايي (APO)در آگوست 2009 تاليف و مورد توافق قرار گرفته است. اين ليست معرفي ابزار و متدهايي است كه درموفق‌ترين سازمانهاي جهاني در پياده‌سازي مديريت دانش استفاده شده است.

ادامه مطلب: خلاصه کتاب راهنمای ابزارها و فنون مدیریت دانش

خلاصه کتاب مدیریت کوروش کبیر

کارآفرینان جوان مهمترین و شناخته شده ترین متولیان دنیای وب هستند و عمده خبرهای پرهیجان حوزه فناوری اطلاعات به نوآوری ها و جسارت نیروهای جوان معطوف می گردد. تجهیز نیروهای جوان به اندوخته شرافت ، خرد و افتخارات پیشینیان مایه ای برای امید و محرکه ای برای موفقیت آنها خواهد بود و اما بصورت ویژه سخن گفتن و شنیدن از کوروش کبیر که سرآغازی نیکو برای زندگانی مردمانی پاک نهاد از خود به یادگار گذاشته است،

ادامه مطلب: خلاصه کتاب مدیریت کوروش کبیر

خلاصه کتاب هنر اتمام فروش

خیلی فکر کردم تا فهمیدم شکل کارم کیفیت کالا، قیمت آن، وضعیت بازار و حتی رقبای فروشنده نبود بلکه اشکال از من بود! در حقیقت ترس من از سؤال نهایی مانع پیشرفت کارم می شد. روزی تصمیم گرفتم به شکست هایم خاتمه دهم.دفعه بعد، وقتی مشتری گفت: ،"اجازه بدهید راجع به آن بیشتر فکر کنم و بعداً به شما جواب بدهم." چیزی گفتم که زندگیم را متحول کرد.

ادامه مطلب: خلاصه کتاب هنر اتمام فروش

خلاصه کتاب مهندسی ذهن و ان ال پی(در ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات)

بعضی ها فکر می کنند تبلیغات یعنی تنها عکس، پوستر،بیلبورد، تیزر، چاپ، مجله، روزنامه، شعار، پیام، برند و ... تبلیغات به زیاد تبلیغ کردن نیست به درست و خوب تبلیغ کردن است یا به عبارتی تبلیغات به تبلیغات نیست به تبلیغات بدون مرز است.

ادامه مطلب: خلاصه کتاب مهندسی ذهن و ان ال پی(در ارتباطات، بازاریابی و تبلیغات)

خلاصه کتاب بی واسطه از دل

مایکل دل می گوید: از کودکی همواره شیفته حذف گام های غیر ضروری در هر فعالیتی بودم. شرکت دل رایانه ها را بی واسطه به مشتریان می فروشد، بی واسطه با تامین کنندگان در تماس است، بی واسطه با کارکنان ارتباط برقرار می کند. ما این را "الگوی بی واسطه " می نامیم و در شرکت دل این عبارت رایج است که "بی واسطه تا صدر " .

ادامه مطلب: خلاصه کتاب بی واسطه از دل

خلاصه کتاب بازاریابی تک به تک

در گذشته فرض بر اين بود که از راه تطبيق با نيازهای مشتريان می توان به وفاداری مشتری دست يافت ولی تجربه نشان داد با ورود شرکت های جديدی که محصولات منطبق تر با نياز مشتريان داشتند، اغلب مشتريان جذب اين شرکتهای تازه وارد شدند. پس از آن فرض برآن شد که ارائه محصولات متمايز میتواند موجب وفاداری مشتريان شود ولی ...

ادامه مطلب: خلاصه کتاب بازاریابی تک به تک